Robyn Steph Etc

22 Replies
rb - April 5

hey girls - just wanted to see how you're doing this morning... any symptoms starting to go away?

 

Misty - April 5

Nice to be back. I went to Miami for my sons birthday and just got back yesterday. Yes, my symptoms are pretty much completely gone! Very exciting. How are you doing? I even had greasy french fries today, I haven't been able to stomach the though of grease on anything for the longest time. It is really bad for me I know, I'm just so excited that I was able to enjoy them. :-)

 

rb - April 5

i could totally go for fries - guess that means i'm cured :) lol... i'm not doing too bad - still a bit tired - but not crazy tired like i was since a few weeks ago - that was surreal - i've never been so useless in my life!

 

jessica - April 5

hey RB - congrats on week 12!!! i feel good, a bit headachy, and a bit tired- but good!! had a rough weekend though.......

 

Misty - April 5

Hey Jessica, when I went to Miami I saw that old friend of mine who is also named Jessica. I told her how I thought it was something that you both had a mustang that you love and a guy that has two vehicles. I told her how you had to get rid of yours, guy doesn't want and suv, blah blah blah, and she said that she is going through the same thing with hers. She has to get rid of her mustang, he refuses to part with either of his, she wants an suv, and he doesn't like them so he said no. Such a coincidence that you two have sooo many similarities, it was almost sureal, I had to ask her to make sure she wasn't you. :-) How are things coming with your car swap anyways?

 

rb - April 6

hey jessica - what happened this weekend? weird - i am only getting headaches and fatigue now... almost all done with the nausea - i feel like a deserve an award :)... b.t.w, we found a house this past weekend and are getting it inspected this weekend - it's GORGEOUS!!! and we are sooo excited... how's the house / car hunt?

 

Misty - April 6

My fiance and I are looking at houses too. Sucky thing is we had found one that I fell in love with but we got out bid on it. :-( So now we are going today to walk through a couple more. It is so much more difficult to find a house then I thought. Ahhhh.

 

Robyn - April 6

Thanks for responding to my other post rb. As far as I know nothing out of the ordinary that I know of. As a matter of fact we had an awesome week the end of last week and a wonderful weekend, no fighting or anything. So you can imagine how this kinda came outta no where. I am so used to having a warm body next to me in bed so him not sleeping there makes me not be able to sleep. I just got a phone call from him as we speak. I asked him is he got my letter and he said yeah...and then was silent. I was like and.....he just said I am "trippin" and he will talk to me about it later. He just doesnt seem as sensitive and kinda giving me the brush off. Its making me nervous and a little p__sed because we're supposed to be moving this weekend and thats one more stress I dont need.

 

penny - April 6

Good Morning Girls, Ive been sick for the past two days so haven't been around. I think I must have caught the flu or something, still feel like c___p, but before this I was feeling much better. Has anyone heard from Steph lately? Just checking as I know last week she had gone to the doctors because she was spotting a little.??? OH, by the way, I can actually eat Fries now too, but I'm always regretting it later. :(

 

rb - April 6

hey penny - no, haven't heard from steph - i know she was working a little less and was starting to feel a bit better - but she hasn't posted this week i don't think... hmmm. worried

 

penny - April 6

humm, I'll have to email Chinson and see if she has heard from her, I know that she has her email address. I'll let you know once I know anything ;)

 

Stephanie - April 6

Hello ladies I'm doing pretty good I've just been super busy at work and have'nt had much "ME" time as I'd like. This week I left by 4PM on Mon then Tues I was stuck til 5:30 and today I'm hoping to leave early!! I go back and forth with the cramping and for now the spotting has stopped. YEAH!!! Oh and today is the start of the 2nd trimester 13weeks so hopefully it will end. :o) Hey I thought that was kinda funny that everyone is eating fries bc I had Mcdonalds Fries yesterday but I am absolutely in love with Denny's fries dipped in 1000 island! YUMMY!!! Jessica-you said that you've been feeling headachy did this jhust start?? I've been getting terrible headaches this week too!!

 

penny - April 6

Steph, Im so glad to hear your doing better. Denny's fries.......?? humm, that's interesting. My headaches are finally going away, but tomorrow I'm 14 weeks, but they seemed to be worse around 11 and 12 weeks.

 

Steph - April 6

I actually just sat down and thought to myself What could be the cause of these headaches and i think that I wasnt getting enough fresh air. I'm gonna open my window from now on. This should help! Penny how can you not like Dennys fries.........OK I'll admit they are not steak fries but there is a tang about the 1000 island and thats the topper :o)

 

penny - April 6

Hey for the headaches, I've been drinking caffine!!! I know, I'm a VERY BAD GIRL!!! But hey it's helping!!! and anything at moderation is okay. Utah is famous for their fry sauce, which is just basically ketchup and Mayo, you can't get it at just about any fast food restraunt here.....but I do like thousand island, but also like ranch with my fries :)

 

penny - April 6

I meant you can get it just about any where here.......sheezzz I think they manufacture the stuff here!!

 

Stephanie - April 6

Hey Penny you made me bust up LOL bc ketchup and mayo make 1000 island HAHA thats too funny! You can even add just a drop of mustard for the tang and relish too YUM!! AHHH I am soooo going to Dennys for lunch today.... EWwww there beef veg. soup too with two things of crackers.... I'm getting sooooo hungry!! YUMM..... Oh coffee how funny I just grabbed a cup and I have been very good staying away but my a__sistant just got in and had amug I could'nt control myself You know that smelling coffee beans is a home remedy for curing headaches....You know how I'm always thinking of different inventions and stuff I thought I could put the beans in a sak and sell them for a home remedy thing but I never fell through.

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?