OT Stretchmarks Gt

8 Replies
k.p.j.e. - February 12

Did anyone get a couple stretch marks w/ their 1st pregnancy and then have a 2nd pregnancy and not get any stretch marks that time? (i hope i hope)

 

aurorabunny - February 12

From what my doctor told me, strech marks are genetic and if you get 'em the first time, you're gonna get 'em the second time. =( Sorry, I know it stinks! I only have one lo so I don't know from experience, just what my OB told me.

 

k.p.j.e. - February 12

F*$#!$%

 

apr - February 12

my abdomen is fully covered in them... they have faded, but they are still totally clear, and it drives me mad sometimes... and i know its only going to get worse after another pregnancy : (

 

Smilefull - February 12

so many stretchies---you learn to love'em, live with 'em though. So what if you're not going to be wearing a bikini again...

 

vonzo - February 12

i am riddled with the buggers and i've only had one! My tummy looks like a London tube map there are that many "tracks" :o(

 

k.p.j.e. - February 12

LMAO! You guys are so funny. I only got like 5 little ones on each side of my belly b___ton, but I did gain like 20 extra lbs. w/ #1 pregnancy. So this time I've gained less than 10 lbs. and I'm already 7 months. I'm wondering if since I didn't gain a bunch of extra if there's a chance maybe no stretch marks this time around...I'm kidding myself I have a feeling...nothing wrong w/ stretch marks though, I never wore string bikinis anyway. My sweet hubby showed me some he got himself during my first pregnancy...we ate a lot. Lol!

 

mcatherine - February 12

I did not get any new ones with this pregnancy. I did get a new one on my b___b - where I never had one before....

 

k.p.j.e. - February 12

Yeah I got some on my b___bs...they got so huge :( but so Mcatherine you got some with the first and none with the second? YAY! Some hope. I know I'm obsessing but I can't talk about it w/ my husband anymore or my friends, they are getting real sick and tired of the conversation.

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?