Just Got My FertilAid

130 Replies
dakelly86 - February 25

Hey lerin, Yep! My poor TOE! It feels better though. CME, my hubby is in 2/8, but he just reenlisted to go be a SOI instructor at Geiger. I do live out in town on 258, cuz I love living away from the noise, the traffic, Camp lejeune in general LOL! I am about to give up on Naval Hospital, can you belive the actually messed upon my gallbladder operation last year, I wasin pain for months after my surgery. If I do get that BFP, i and doing like a firend of mine and going out in town, so much more personal.......I am sorry that your hubby is deploying I don't know if i can take another one, the last put me a deep depression, lost 35 pounds, had to movein with my dad in R.not o go insane.Idon't think people understand how hard our "job"is.......BTW, have you tried going out in town for a second opinion?

 

dakelly86 - February 26

Girls!!!!!!!! Hey I am starting to think that I am going to get Af, becasue I am cramping......how normal is it??? Af is not due in almost over a week!!!!!!!

 

Becky22 - February 26

Kelly what actually do you mean when you say cramping? I've been getting my normal period pains (sort of like a shooting pain down there) for the last week, when I'm not due till 10th March (if I stay at a 37 day cycle) or 1st March at the earliest (if I have a 28 day cycle) - I don't normally get the period pains till a couple of days before I'm due. I'm not having them often but still having them, so not sure what to think?? I know a lot of women are SURE af is going to show but then turn out to be pg, so don't give up hope!!

 

CME23 - February 26

Lol, if I knew how to switch my PCM off base I most definatly would because I HATE that place. On my first visit, a lady in the pharmacy told me I should NEVER have a baby there. My hubby is in CLR-27. His company should be deploying around jan 09 so I would need to conceive next month at the latest to deliver before he leaves. I don't know about trying afterwards because I'm afraid to be pregnant alone even though I have our families for help. Still no af for me which makes 17 days late. Haven't tested since last week and I have an appt on fri 2/29. I wouldn't worry about the cramps unless you get af its listed as being a symptom of your uterus growing to accomadate baby. Hopefully you don't have to wait as long as I am though!

 

Becky22 - February 26

Sorry that meant to say what *exactly* do you mean. It's just when women say cramping I don't know if they mean the period pains like what I get or whether it's a different feeling. CME23 I hope you get a bfp this month *BABY DUST*

 

dakelly86 - February 26

Hey CME goos luck with you appt. There is a great women's health clinic on Memorial Dr, which is behind the Onslow County Hopsital, I am going there ifI get my BFP. Becky, I mean like period pains, they come and go though, Not always there. What is so funny is that every month i feel preggers and I am not, this month I actually don't feel preggers at all...soooooo??? Hummmmm.....I am really wishing and hoping,just don't wanna get myhopes up for nothing.

 

Becky22 - February 26

I hope its a good sign for both of us - although I'm trying not to get my hopes up cos I don't even know when/if I ovulated!! I've still got lower backache, it's starting to really annoy me now. Of course if it's a pg symptom though I'll be very pleased to have it!!!

 

LN030905 - February 26

Morning girls! DaKelly, if it is so soon before you are expecting af, then it very well could be implant cramps.If you go to twoweekwait.com there are TONS of women who say they thought for sure af was coming! As for me..Im 9dpo today! I took a dollar tree hpt last night and had a supppppppper faint second line. It came up right around 10 minuts and its almost hard to tell if its an evap line, so I dunno. I tested again this morning and there was an even lighter line. Its probably an evap line..or Im looking soo hard at the test Im seeing the reg line..lol. Im only 9dpo so maybe there is still chance. Heres Hoping! Wuoldnt it be soo awesome if we ALL got our BFPS this month! Im having a major headache today, so Im goign to go lay down and go get more dt tests..hehe!

 

dakelly86 - February 26

OMG Lerin! This might be it for you!!!! YooWhoo!!!!....I am so scared to test early, i hate seeing the negative, but I have a digital test and might do it in the morning, the bad thing about those is that there is no faint with that so IDK.......LOts Lots of baby dust for you!!!!!!!......btw test at 12dpo, that is where more girls at FF got their BFP's!

 

LN030905 - February 27

Took a preg test again..another dollar tree and almost right away a light second pink line came up!!! I am soooo excited/nervous/scared that this isnt a real positive. Im only 10 dpo now! I cannot believe it!

 

Becky22 - February 27

Lerin that's great!!! Take a digital!!

 

dakelly86 - February 27

Lerin.....Congrats!!!! I am still scared to test! (11DPO).......I think becky is right take a digital!!! Ans have a happy and healthy 9months!!!!! WhooHOO!!!!

 

dakelly86 - February 27

Girls, right now it's hard for me to type, I just got a EPT digital test and it read PREGNANT!!!!!!!......RightnowI dont know what to feel, I want to cry, I want to laugh, my dog is just staring at me asi jump up and down!!!!....I hope it is not a false positive...OMG!!! Lerin....IT WAS OUR MONTH!!! Now Becky, Sarahbeth, CME come on with that positve!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Becky22 - February 27

OMG!!! Congrats Kelly!!!! YEAH!!!!! It's defo a positive, don't worry about that - you don't get false positives!! And Lerin congrats to you too!!! This is great, I hope me, Sarah & CME get them too, can you imagine??? YEH, I'm so happy for you both!!! Defo can't wait for my FertilAid now!!! (it's here btw, just got to pick it up from post office) A H & H 9mths to you both!!! xxxxx

 

Becky22 - February 27

Me again, ha ha!! I can't believe FertilAid - you both got pg the first month!! Wow!! Can't wait to start taking it!!

 

CME23 - February 27

Wow! Congratulations LN and Kelly! Has it sunk in yet, lol? You guys make me not want to wait until Fri to test at the dr

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?  
Start A New Discussion