The Exciting 2ww Lot S Of Little Beans And BFP S Part 3

150 Replies
anniebananie - February 3

I hope everyone is having a great weekend! Keep those beans safe, those temps high, and the bding frequent and fun!!

 

anniebananie - February 3

Also- I am a total loser as I am sitting here at 9:30 on a Saturday night hoping that someone else is on. I guess you all have lives!! I am jealous...

 

Laceyandsamsmamma - February 3

lol I dont have a life either hun I am watching some stupid show with my hubby about someone gettin killed so i feel your pain annie lol

 

Laceyandsamsmamma - February 3

Thanks for the new thread cuz I was tired of scrolling so far down

 

Laceyandsamsmamma - February 3

ok I gotta get outta here have a good night all catch u in the morning for temps and tests nighty night

 

lissica - February 3

lol hey annie. I don't have a life either. I've just been trying to fix the dryer and pacing around. Guess i should go to bed soon. What's up with those temps??I thought for sure you O'd the other day. Maybe it will jump back up tomorrow and stay up!

 

krissy2006 - February 4

Ok ladies today, SUNDAY, we have to get this thread up and running again!!! Unfortunately I won't be able to participate between 6am-3pm my time from now on because I have a new job where time is of the essence so not fiddle faddling around on the internet. But after I take my dh to work at 4pm (because he should be starting his new, better job around the 12th-15th) I wanna be able to come on this thread and catch up and have lots and lots and lots to read about everyone's bfps!!!! and other stuff too!!! Ok, I just thought I'd put my two cents in. Gonna go take a shower. Just got back from 1hr and 15 min workout. wahoooo!!! Ok, wow, can we say . . . .???? Ok I can't remember the word... but whatever that hormones is that just makes you feel grrrrrreeeaaattt!!! LOL See ya'lls mananas!!! Ok I meant today... yeah...thats it...

 

lissica - February 4

Krissy! Glad to see you in such a great mood this morning. Those are great hours you will be working. It's so nice getting off early. Grats on the workout!!!

 

Harriet - February 4

Hi, I found a cafe that has wireless internet, and sat there for an hour and a half trying to get a signal (grrrrr!). I have now found an internet cafe, though I had to walk through a sand storm in 30 degree heat to get here! oh sh** i caught up with the posts now my time is up & I can't stay any longer. Temps dropped... then went back up. tests inconclusive... ha ha, sorry to keep you waiting, think we'll have a better idea tomorrow.

 

Harriet - February 4

Layni (hugs)

 

anniebananie - February 4

dang it, harriet!! still no answers for us. brooke- your temps are still up there!! I am hoping to see a BFP from you. my temp was back down again today, grrrrr!!! i was playing around with possible temps for the next few days and as long as they jump up again it still gives me cd20 as the day I O'd. this is a frustrating cycle. Meg- I can feel your pain (sort of) my chart is not nearly as confusing as yours.

 

anniebananie - February 4

megs- update!!!, that bit of spotting after a temp drop looks nice, I want to see what your temps are doing today.

 

bsing123 - February 4

Annie, man that temp drop is confusing!!! Are you still doing your OPK's just in case. Some people will have a surge and then later have a second/real surge that precedes ovulation.

 

bsing123 - February 4

My temp is still high, but I have a very bad feeling about tomorrow morning!!

 

bsing123 - February 4

Off to church!!! Talk to yall later!

 

Laceyandsamsmamma - February 4

ok mine just droppped drastically again so I think I am out of this race. i will let you know when AF shows tuesday. Off to do the family grocery shopping, Dh is waiting impatiently for me to get dressed, cuz he is ready to go lol so I am off to get me and the kids ready i will try and get on this afternoon. Bye

 

lissica - February 4

Annie..i really think you O'd cd20 regardless of the temps yesterday and today. I hope so too cus you got in so much bd'ing!Brooke..how was church?Dh and i just got back from brunch! Lacey..sorry to see the temp drop.

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?