The Exciting 2ww THE BIG Weekend For TESTING Part 19

205 Replies
krissy2006 - January 29

Wow, I remember Layni very first started this thread this last summer or was it sept? Oct? In any case everyone flocked to it and now we have a new thread every day or even more often!!! Can't hardly believe it. To the founder of this thread and the next BFP !!!!! LAYNI!!!!!!!!!!

 

lissica - January 29

Yay krissy! Thanks for starting a new one. That other was taking too long to scroll down. I can't believe this one is still going!

 

hapistuff - January 29

Krissy - What exactly does you husband do? Or instrument does he play? Who has he played with? I know a lot of questions.

 

Megs - January 29

Hello ladies!! :-) How is everyone doing?? I was on earlier and left for a while and gosh had a TON of catching up to do!! I believe it was Sarah (indenial) that said, when it comes time ti temp she pulls every cover she has on top to try to get that temp as high as possible!!! I DIED laughing!!! I SO have done that during the TWW!!! LOL Addmittinly though, only when I have managed to kick the covers off during the night and woke up FREEZING. It was my last hope of warming up before that horrible temp I saw was SO low... :-) SO FUNNY!!!!!!

 

Megs - January 29

Ah, thanks to you ladies I have officially become a POAS-aholic! I ran out of $ tree tests and I didn't have any cash so instead of going to the $ tree I went to Target and got two Target brand tests and 3 FRER tests... (Only two boxes) :-) I was just playing with my chart, again, and if my temp is 97.1 or higher FF moves my O date to CD25... Accurate?? Anything below my coverline it's going to completely take away my CL!!! To test or not to test??? Waste a test or wait it out?? Resisit testing or not?? LOL I just don't know!!!! What can I handle. hahaha! Done with the insanity now... Going to bed! goodnight ladies!! I'll for sure be on at 5:30am inputting my temp (EST of course) and seeing what FF does to my hidious chart. I don't dare say but gotta think, "how much worse could my chart get?" Yeah, thanks Layni for the sympathy regarding my chart. It SUCKS! LOL Good luck to you and whoever else is testing in the AM!!! I hope to see BFP's GALORE! :-)

 

anniebananie - January 29

dang it dang it dang it!!! I just typed a super long post (with personals and everything!!!) and it was deleted. Now I am p__sed! Anyway LISSICA!!!! how amazing you did it! congratulations, I just love to see those double lines. Who's next? Layni?Sarah (indenial)?, Laura?, Megs?, Hazel?, Harriet?, I know I am forgetting a ton more. Hmmm, I have a good feeling about some of you. Please throw some baby dust my way, I could use it!

 

krissy2006 - January 30

Rebecca, right now my husband works at Taco Bell. LOL About a year ago he was the Manager of the Busboys for The Cheesecake Factory in Thousand Oaks California. Now he is just doing the Taco Bell gig cuz its close to home until The Claim Jumper (another very nice lodge-like restaurant) opens in Clackamas Oregon. He wanted to start as a manager because that is what he is used to doing (managing and controlling EVERYTHING, UGH!!LOL) But they wouldn't start him as a manager so he is starting as a busboy. A lot of people kinda sniff at "busboys" but my "busboy" is gonna be makin' almost $3500 a month. Thats Oregon state minimum wage plus an average of $100-$200 a night in tips (or so says his nephew who works at a claim jumper in Westlake Village, California.) and his nephew doesn't work his a__s off half as hard as my hubby does. At the cheesecake factory they used to call him Speedy Gonzalez because the "goal" was to clear wipe down and set the tables of 4 within a minute and the tables of 8+ in a 2 minutes. Well my little speedy gonzalez did the tables of 4 in 20-30 seconds and the tables of 8+ ALWAYS under a minute. He has so many stinking awards it isn't even funny. One time I took my sister to eat there (cuz as his wife I got food free) and I told her to watch him do a table and she glanced down for just a moment to take a bite of her food and when she glanced back up she had missed it. He is so stinkin' fast. So I am hoping his tips end up on the up side of the $200 range just b/c he deserves it. As for his group he owns about $350,000 in speakers alone (about 30 large high end professional speakers). Then 6 keyboards, drums, equalizing and synchronizing equipment. He has 2 drum sets one electric and one regular he has a ba__s guitar, an electric guitar, he has trumpets and flutes and saxaphones, bongos, and so much other stuff. And that doesn't even go to mention the microphones and lights. He has strobe lights and spotlights and ohmigoodness its just overwhelming. He even bought his own stage template that they setup and take down for each show. I am gonna try and post pictures of the shows he does or even the videos if I know how to upload them into my piczo account. To finish answering your question, Rebecca, my hubby plays the keyboards and sings (although he need lessons for his voice because he has a really hard time hearing the tone of his own voice) He can handle the drums and I think he knows how to play the guitar. But he lost 3 fingers about 6 years ago in a paper cutting mill accident so the guitar isn't easy for him considering it was his right hand and now he is more or less left handed. WOOOOOOOO!!! Sorry so long winded ladies!!!!!

 

krissy2006 - January 30

Oh and he hasn't played with anyone famous. I don't know if you know of them but he wants desperately to play with Los Tigres Del Norte and Los Temerarios. ??? :) You know, Mexican groups. The only music he likes that us hick American's (speaking for myself so don't get offended) like are the ballads. Which he plays beautifully. :)

 

krissy2006 - January 30

Anybody on?

 

krissy2006 - January 30

Oh yeah and Lisa, I tested and that BFN was as BIG and FAT as I am SHORT and ROUND. :P

 

2ndtimeround - January 30

Morning.... nothing to report here today, temps going down slowly, like snail pace, so I guess AF is just around the corner. I'll try to catch up with you all later during the day... not in a very chatty mood right now.... have a lovely day... ~*~*~babydust~*~*~*

 

krissy2006 - January 30

Not that anyone cares but piczo site is updated. krissynmyturo.piczo.com The more visitors I get the more photo space they give me. From 200 I'm already up to 350. LOL Well I have work this week at my old job. Did I say that already? The lady who took my position suddenly has kidney stones and so my ex-boss called me frantically looking for me to cover for her. Normally I would have asked what I got out of the deal but we need the $$$ so bad this month I nearly fell to my knees and thanked him. LOL Well its 1:49am and I should be sleeping cuz I have to work at 8am but DH is working gravyard and will get off at 4am. Why fall asleep for 2 hours???? Well see you ladies when you all get on!!! Oh and I think I won't be able to stop temping so . . . thats that. LOL Tomorrow I think AF starts out the door and I start temping. So much for a casual relaxed cycle. But no more supplements!!! Just folic acid and we'll see what happens!!!

 

2ndtimeround - January 30

Krissy I care LOL I love looking at your new pics!! I think giving up on all your supplements is already a start in trying to relax. It is very difficult putting the BBT down. Just stay calm and stress free! =)

 

Megs - January 30

Anyone still on??

 

Megs - January 30

Nope, alrighty... Marcelle, keep in mind, you're not out till the red lady sings!! So, I'm now 3DPO.... LOL This tww is going to KILL Me this go around!!!!!!!!!! I guess now at least, we BD the day of... There goes, right out the window, all excitement for a NORMAL cycle length... UGH! I think that's what I'm MOST annoyed about. Well, FF at least has marked my chances of "good" instead of "low" as before. Ah, that is IF I even O'd that day! Ah, when I called DH after taking my temp, of course he asked what it did. I told him I just HAD to input it in the computer to see what it's done to my O date... He was like, okay and tell me right when you do it. I told him instead of 11 DPO I'm now 3... He sounded a little disappointed but I think just becuase now we have to wait forever and a day to find out! LOL Back to joining fellow TWWers....... CRAZY! Ah, and then Dh proceeded, with caution, telling me he had a dream last night I got a BFP! I said, "was this a good or a bad dream?" He was like, "It was very good. I was excited". :-) YEAH! LOL Who knows how much into the future that dream is though... Okay, I'll stop rambling. Back to sleep ladies! Do we have a BFP coming today by someone???? Where's everyone at in their cycle? I'm gonna look at charts when I get up, again, in about three hours. :-)

 

Megs - January 30

Ah, Krissy! I SO looked at your piczo site... It's GREAT! My favorite, gotta say, is the TTC page with CD12 having the witch picture and of course, your faces you're making at the bottom!!! So sorry she came, really am, but just could not help but laugh at that! :-) Gosh, I just love you ladies!! It's wonderful. And to think, I had a life outside yall??? LOL

 

2ndtimeround - January 30

Megs, your chart is making more sense to me now.... I like todays temp and your bding timing is perfect!! YAY!!! I hope DH's dream comes true very soon. Thanks for the encouragement about mine, :) I guess it's all just a waiting game right now. I almost don't want to write this, because when ever I do then the spotting starts straight after, but anyway here goes... I haven't started spotting yet, I usually start CD25/11DPO..... BUT and heres the big BUT and serious TMI.... Last night, DH and I had a pretty exciting/heavy bd session, and then straight after I started spotting for like an hour afterwards, But nothing since that.... ????? Not sure what to think of it... could just be that preAF spotting or just some irritation from the bding??? Oh well, we'll just have to wait and see if it comes back... really hoping it doesn't... =)

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?