Still Cramping

8 Replies
MelissaP - December 7

Hi girls...I am still waiting for af. I still have my cramping. My br___ts have become tender, and my nose has become a little stuffy. I am not sure if my cramping and br___t tenderness is pms. So I am waiting this out. As far as cm...I was dry, now I am noticing that it is becoming more wet again. I am one day past my "average" cycle length. I am irregular, so it varies from month to month. So I can't tell if I am late or still too early. I have been cramping for like a week and it is really annoying. Usually I cramp, and then start. I am being tortured!! ...lol

 

lastchance - December 7

I normally cramp, then start too... but I am on CD30 right now, and my cycles are normally only 25 days long! Late, late late! day before yesterday I tested.... BFN.... but it was at lunch time, and I had drank a coffee.... I don't have too many symptoms though... My CP is VERY high- not how it is for AF to come - and there is plenty of CM... Lets wait together... but those cramps sound so similar!

 

MelissaP - December 7

Yea...i have been feeling like i could start any minute this past week. You know whats funny..there was a day or two I was really dry. So I was thinking ok, af is on her way. But today I have tons of lotion like cm....plus my nose is stuffy. I have heard those are good signs! The husband and I have been ttc. Maybe this is it for us. I am on cycle day 38. But that isn't out of the norm for me. My longest cycle has been 45 days. So I am waiting until next week to test....or not if AF shows. Good luck to us both. We can both obssess! =)

 

b__terfly kisses - December 7

Good luck melissa! someone's gonna beat me up for being the pee stick obsessor, but I wanted to say please still test even if you get AF... I had AF for 2 months when pg with my daughter!

 

MelissaP - December 7

Thats ok b___terfly kisses..lol. Thanks for the encouragement. I appreciate it. I had my annual OB exam like two days ago and they did a urine test for pregnancy on me and it came out negative. But something tells me that it was too early. So I wasn't really upset abuot the results. So I am just waiting waiting! I feel pretty wierd..I can't explain it. Its probably just PMS....haha....

 

b__terfly kisses - December 7

come join us on the we're not THAT crazy thread and we can all obsess together :o)

 

lastchance - December 7

See, the funny thing is I normally have VERY bad pms before AF is due.... sore bb's, cramps - but only the day b4 and 2 days after, my face breaks out., etc... but the only symptom I am getting are.... "mini cramps", that occasionally stab kinda hard...but they are mostly just twinges... and I have been feeling them since this weekend....they don't normally come a whole week before af... kinda cramping right now.... SO tired- beyond tired.... you know today my AF should already be gone! I checked her room just an hour ago and all I found was clear cm.... and lots of it....

 

XxbebexX - December 7

well before i found out i was pregnant, i thought AF was coming because i was cramping for like a little over a week, and i never cramp like that unless its the day before my period, then i start, but it never showed, and it felt like i had started because of increased CM and all the cramps, and sore b___st....but nope! no af...Positive pregnancy test last monday lol....so GL !!

 

lastchance - December 10

Oh... shot down dead by AF late Friday night... darn her... after 4 days I thought she was a no show... oh well...

 

ADD A COMMENT:


You must log in to reply.

Are you New to the forum? Sign Up Here! Already a member? Please login below.

Forgot your password?
Need Help?
New to the forum?

Sign Up Here!


Already a member?
Please login below.





Forgot your password?
Need Help?